«Զանգեզուրի միջանցքը» և Հյուսիս-Հարավ տրանսպորտային միջանցքը չեն մրցակցելու միմյանց հետ՝ հայտարարել է Ռուսաստանի Անվտանգության խորհրդի քարտուղար Սերգեյ Շոյգուն։ «Ես կարծում եմ, որ երկու ճանապարհներն էլ ոչ միայն գոյության իրավունք ունեն, այլև անհրաժեշտ են՝ Ադրբեջանը նրա տարածաշրջանների հետ կապելու և երկրների միջև առևտրի համար տրանսպորտային միջանցքներ ստեղծելու համար»,- ասել է նա, ընդգծելով, որ Ռուսաստանը հսկայական երկիր է՝ բարձր զարգացած տրանսպորտային ցանցով, և «ցանկացած ճանապարհ միշտ լավն է»։               
 

Հայաստանը կդառնա գետտո

Հայաստանը կդառնա գետտո
05.08.2025 | 10:34

Մեզ համատարած հսկում են:

Ֆինանսական միջոցների աղբյուր, հայտարարագիր, էլեկտրոնային քարտեր, հեռախոսային հավելվածներ, այլ պետություններ մուտք գործելու վիզաներ, Թելսել, ԴԱՀԿ, բանկեր, համատարած տեսանկարահանող սարքեր, թաղային գործ տվողներ, կուրատորներ, ռուսական, արևմտյան և թուրքական գործակալներ, սովետական և նորհայաստանյան դոսյեներ, անսահմանափակ ոստիկաններ... Այս շարքը կարելի է անվերջ շարունակել:

Բա շրջափակու՞մը:

Եթե տրվի «արտապատվիրակված» միջանցքը, ապա Հայաստանը դե ֆակտո կհայտնվի շրջափակման մեջ: Այս իմաստով, եկեք հիշենք, որ Հայաստանից Բագրատաշենով և Գոգավանով դուրս գալու դեպքում, մենք հայտնվում ենք ադրբեջանցիներով բնակեցված տարածքներում:

Ստացվում է, որ անբարենպաստ իրավիճակում Հայաստանից կարելի է դուրս գալ բացառապես Բավրայի անցակետով:

Այսպես շարունակվելու դեպքում, Հայաստանն արտաքին աշխարհի հետ կկապվի միայն «Բավրայի միջանցքով»:

Վստահեցնում եմ, որ գետտոն հենց այսպիսին է լինում: Այն ոչ պոզով է, ոչ էլ պոչով:

Կարեն ՀԵՔԻՄՅԱՆ

Դիտվել է՝ 4002

Մեկնաբանություններ